Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στο Εθνικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης « Τα Ευρωπαϊκά Ορειβατικά Μονοπάτια Ε6-Ε4» που συντονίζει το Κ.Π.Ε. Μαρώνειας. Μετά την ολοκλήρωση κατά την σχολική χρονιά 2012-13 του προγράμματος «Τα φαράγγια των Χανίων ως τόποι φυσικής και περιβαλλοντικής κληρονομιάς» η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας αποφάσισε κατά την διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς 2013-14 να υλοποιήσει πρόγραμμα με τίτλο: «Μεταβολές του παράκτιου χώρου του Νομού Χανίων και αλλαγή της χρήσης του μονοπατιού Ε4».
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)










